torsdag 26 februari 2009

Bara för att jag har problem ;O



Nu va de hur längesen som helst sen jag bloggade (igen)

Men jag får väl börja uppdateringen med att lägga till en bild på mig utan tandställning, för nu är den äntlige borta!


Idag är jag hemma för tredje dan den här veckan. Spydde massa i måndags kväll/natt och så va jag hemma två dagar för att inte smitta mina 'klasskamrater'. Men igår kände jag mig frisk och såg fram emot att gå till skolan idag och träffa alla, men så vaknade jag idag och mådde inte alls bra så nu sitter jag här och deppar :(



Imorgon är det i alla fall nattbandy på kvällen. Det går till som så att alla 7or, 8or och 9or på skolan klär ut sig i extremt fula och ibland roliga kläder och sen spelar bandy mot varandra hela kvällen i sporthallen. Vissa klär ut sig till Anti Simex andra till The Village People, ibland tar killarna på sig alldeles för små superhjälte-dräckter (ni kan säkert föreställa er en kille i 8-9an iförd en spindelmannendräckt i storlek 26) och ett år var Elias en kyckling. Men för det mesta är nyckelorden tajt, halvnaket, färgglatt, tupérat, rosa hårspray och kroppsmålningar med läpstift. Allt detta för att kanske vinna ett pris i slutet av turneringen. Härligt, härligt. I år tänker jag inte klä ut mig, men ja tänker åka dit och ta me mig kameran så jag har något att blogga på lördag förmidda ;)





Så nu har jag uppdaterat er lite :)

Inga kommentarer: