lördag 27 juni 2009

9E<3
Måste bara blogga lite om mina kära klass..
Jag har liksom fortfarande inte insett att det är över, våra fyra underbara år är slut nu. Den här delen i mitt liv är förbi, och högstadietiden kommer jag aldrig få tillbaka. Men det känns ändå som att jag har fått ut det bästa av den. I alla fall för det mesta.. Och visst, man har väl inte alltid kommit överens med alla, och gör det kanske fortfarande inte, men dom har ändå varit dom 20 personerna som jag har tillbringat största delen av mina dagar med i fyra års tid..
På något konstigt sätt blir dom som ens familj..
Ella
Louise
Jossan
Madde
Vicki
Pau
Elias
Niklas
Albin
Rickard
Kim
Fredrik
Isak
Kuure
David
John
Oskar
Otto
Simon
Jacob
Åsså lilla jag
Också har vi ju självklart alla lärare
Åsa - Matte, NO
Carro - SO, Engelska
Bergman - Svenska (höstterminen)
Peter Carlsson - Svenska (vårterminen)
PJ - Träslöjd
Yvonne - Syslöjd
Ingrid -Hemkunskap
Annika - Idrott
Patrik - Idrott (varannan måndag)
Janne - Bild
Per - SO (varannan måndag)
Walter - Musik
Nina - Franska
Åsa och Carro är dom jag har haft mest, och därför dom jag kommer sakna mest.
Menmen, sommaren är lång och det finns ingen anledning att gråta än (det kommer väl efter första skoldagen i höst när jag inser att dom inte finns där längre). Vi får väl fixa någon form av klassfest innan skolan börjar, bara för att säga hejdå på riktigt.. Och bjuda in Åsa kanske?

Inga kommentarer: