söndag 23 november 2008

Bara för att jag är bäst


Jag tänkte bara upplysa er om lite saker som jag helt enkelt är bäst på.. (Vadå!? man får vara ego ibland!!)
Så jag har gjort en lista:


  • Elektrokemi (MVG!!MVG!!MVG!!)

  • Baka pumapaj. Kanterna blev helt enkelt sjukt bra (mamma sa: "Det är så en paj ska se ut ju").

  • Kapa svansar på julbockar gjorda av granris (kolla mammas blogg)

  • Prata i telefon (senaste samtalstid: 03:18:13)

  • Göra flera saker samtidigt (ni tror väl inte att ja bara satt på en stol å stirrade i väggen i 3h å 20min??)

  • Skriva noveller (även om jag inte har fått den senaste betygsatt)

  • Ta hand om små konfirmander

  • Inte gråta när jag ser snyftiga saker på TV (okej det där va en lögn)

Ser ni?? Jag är helt enkelt bäst!! (a)


1 kommentar:

Myggan sa...

Klart att du är bäst. Du är ju min bästa dotter.
Kram!