tisdag 11 november 2008

Bara för att jag har varit på Öppet Hus


Igår var jag och Louise på John Bauer-gymnasiet på deras öppna hus (som började sex och höll på till åtta). Louises mamma körde in oss till stan redan klockan fem så då gick vi på A6 en timme, och sen var vi på JB i 45 minuter innan vi tröttnade och gick tillbaka till A6 (Det ligger på samma område). När det stängde klockan åtta gick vi till Coop (i samma byggnad) och kollade på sminket där ett tag innan vi skulle till McDonald's och äta. Men då blev vi självklart tvugna att gå runt hela A6 för att komma dit. Så vi gick där i blåsten och gnällde över hur kallt det var sen fick vi vänta på McDonald's i en evighet innan Louises mamma slutade jobba. Men det gjorde inte så mycket. Vi hittade ett eget litet rum som vi stängde in oss i och sen satt vi där och skrattade så vi nästan kissade ner oss i ett par timmar.
Hemma var jag inte fören tjugo över elva och jag köpte inget heller menmen, jag överlever nog ;)

2 kommentarer:

frisky frog sa...

Grattis till bloggen gumman! Så du är frisk igen? JB, har de bygglinjen också´eller spanar ni bara...
/P&K, moster

frisky frog sa...

Inlägg från moraltanten som sett vad sjuka människor gör med andras bilder: Ska du verkligen ha den där bilden på din kompis Ella? Den kan dyka upp igen, fast inte som du/hon vill.
/p&K, igen