måndag 10 november 2008

Bara för att jag är sjuk

Sjuk idag.. Ville inte vara hemma egentligen, men det är väl inte så smart att gå och jobba på ett fik om man har feber.. Så nu sitter jag här inlindad i mitt täcke med barbie-ballerina på och det suger här hemma! Det finns inget på TV, jag har redan läst ut "EMMA Mias dotter" (forts. på Gömda, Azyl och Mias hemlighet) som jag fick i lördags och jag känner inte ens för att äta något (En stor chock, jag vet).
Menmen, nu hinner jag ju i alla fall blogga =) Också kan jag surfa runt på youtube hur mycket jag vill. Fast nu är det åttonde gången jag lyssnar på If I Were a Boy - Beyoncé, så jag surfar väl inte runt så mycket.. =P

Regnar gör det också, och blåser, så jag tänker inte hämta posten. Sorry. Dessutom så orkar jag inte ta på mig byxor.

Inga kommentarer: